L’equip d’enginyeria de Ford, responsable del desenvolupament del nou Mustang Mach-E, va treballar molt perquè l’experiència de conduir el nou oval blau 100% elèctric estigués a l’alçada del seu nom mític i del que espera el client a nivell mundial.
Tot i això, pel que fa al client europeu, ningú millor que l’equip de la planta de Ford a Lommel, Bèlgica, per entendre les seves necessitats i requisits. Per tant, el Mach-E es va ajustar aquí per a la tecnologia de suspensió, direcció, motor i assistència a la conducció, tenint-los en compte.
“Gràcies a la tecnologia actual, podem afinar pràcticament els nostres vehicles de manera que els primers prototips ja siguin molt propers al que es pretenia. No obstant això, l’últim i crític 10% del desenvolupament només es pot dur a terme en condicions reals d’ús, a la carretera ”, diu Geert Van Noyen, director de dinàmica de vehicles de Ford d’Europa.
“La plataforma evolucionada i equilibrada del nou Ford Mustang Mach-E ens ha permès ajustar-lo per oferir una experiència de conducció immersiva, ja sigui en una carretera muntanyosa de Noruega, en una carretera alemanya o en una carretera rural típica britànica”, continua Van Noyen. Les característiques essencials d’aquest dinamisme són els potents motors elèctrics i la col·locació central de la bateria, que proporciona un centre de gravetat baix.
El centre de proves de Lommel, que s’estén per més de 100 quilòmetres, recrea diverses carreteres i plantes típiques europees, una regió on les carreteres sinuoses i els límits de velocitat més alts requereixen treballs especials de desenvolupament.