DTM: La normativa Súper GT japonesa no interessa a BMW

Amb el DTM canviant a una base GT l’any vinent, els vehicles de campionat actuals tenen prohibit competir després del 2020. La normativa en línia entre el DTM i el Súper GT japonès pretenia que els fabricants poguessin alinear-se en els dos campionats amb el mateix model, però BMW no entrarà al campionat japonès.

El director esportiu Jens Marquardt, que va justificar amb el cost que suposa fer que el cotxe sigui totalment compatible amb les regles del Super GT és massa alt:

“Hem analitzat l’esforç del Super GT, però, per ser sincer, quan es tracta del retorn de la inversió , la quantitat d’esforç necessari per ser-hi, perquè el Super GT té regulacions de motor lleugerament diferents, molt més dependents del desenvolupament, i alhora regulacions de pneumàtics molt diferents, amb una configuració de pneumàtics totalment oberta »

D’altra banda, hi ha qüestions sobre la in-adequació del mercat japonès a BMW i, tenint en compte tots els factors, la participació en el Super GT no es veu com un valor afegit:

Diguem que, durant els millors temps de les regles de la classe 1, l’actual normativa del DTM, quan hi havia tres o quatre fabricants que es moguessin entre campionats era factible. Malauradament, això no va passar. Però, des del nostre punt de vista, ara fer un esforç addicional no sembla que valgui la pena ”.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments