Peugeot 508 Sport Engineered, un salt qualitatiu

Peugeot va presentar les versions esportives Sport Engineered dels seus 508 i 508 SW i obre així el primer capítol d’aquesta nova línia de models. Combinen un caràcter esportiu amb la tecnologia, innovant també amb la introducció d’un nou concepte de rendiment responsable, el que la marca del lleó anomena Neo-Performance.

El 508 Peugeot Sport Engineered s’assumeix com el cotxe de sèrie més potent produït mai per la marca, gràcies a un tren motriu que produeix 360 cavalls de potència i 520 Nm de parell, xifres que resulten de la combinació d’energies tèrmiques i elèctriques.

Amb aquests arguments tècnics, els nous 508 fa de 0 a 100 km / h en només 5,2 segons i aconsegueixen una velocitat màxima, limitada electrònicament, de 250 km / h. Els primers 1000 metres s’aconsegueixen en només 24,5 segons i de 80 a 120 km / h es fa en només 3 segons.

Pel que fa al plaer de conduir, els enginyers de Peugeot Sport van desenvolupar el xassís amb un enfocament en el compromís entre el nivell de confort ofert i una dinàmica de referència. Per a això, el nou Peugeot Sport Engineered presenta amortiment variable amb tres modes, carrosseria reduïda, frens davanters amb pinça de quatre pistons i discos de 380 mm de diàmetre i rodes de 20 polzades amb pneumàtics Michelin Pilot Sport 4S.

Pel que fa als temps de càrrega, els nous 508 i 508 SW Peugeot Sport Engineered poden carregar les bateries en menys de 7 hores en una presa domèstica, en 4 hores en una presa reforçada de 16 ampers o en menys de 2 hores en una paret Caixa de 32 amperss. L’abast elèctric és de 42 quilòmetres. El període de comandes comença el proper mes d’octubre.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments