El 2018 Renault va llançar Arkana per a mercats com la Xina o Corea del Sud, però sembla que aquest nom arribarà als mercats europeus ja al 2021. Construït sobre la plataforma modular CMF-B, igual que Captur, té dimensions bastant superior i fins i tot més llarg i curt que Kadjar. A l’estranger, ens adonem que l’Arkana és un Renault, ja que incorpora diversos elements d’altres models de la gamma. Ressalt de les balises interconnectades per una línia il·luminada.
A l’interior, és curiós veure que Arkana és similar a Clio. En primer lloc, a causa de la pantalla central que pot oscil·lar entre 7 o 9,3 polzades, però també pel tauler d’instruments digital.
Sota el capó hi haurà opcions electrificades. En gasolina trobem el motor turbo de 1,3 litres TCe de quatre cilindres amb 140 cavalls de potència (versió amb 160 CV en una segona fase de llançament). Aquest bloc s’associa a un sistema híbrid suau. El més alt de la gamma, en canvi, serà el 12V híbrid E-TEch, un sistema utilitzat al Clio, que utilitza el motor d’1,6 litres, associat a dos propulsors elèctrics que garanteixen una potència combinada de 140 CV.