Ford Perfomance augmenta l’aposta del Puma ST

Ford va augmentar les variants esportives amb el nou Puma ST. El SUV del popular segment B, treballat per Ford Performance, presenta una mirada més agressiva. A més, les rodes de 19 polzades estàndard estan equipades amb pneumàtics Michelin Pilot Sport 4S, cosa que indica les demandes més dinàmiques del model. Pel que fa a la personalització, els clients tindran sis colors disponibles, sent el verd (Mean Green) del cotxe un color exclusiu. A l’interior, és idèntic a les variants bàsiques de Puma, a excepció dels seients davanters esportius Recaro, un volant de fons pla i un mànec de caixa de canvis amb el logotip ST, que també es projecta a terra quan obrim la porta.

Tot aquest aspecte esportiu s’acompanya del motor turbo de gasolina d’1,5 litres, utilitzat al Fiesta ST, que proporciona 200 cavalls de potència i 320 Nm de parell. Aquesta solució s’uneix a la caixa de canvis manual de sis velocitats, que permet accelerar de 0 a 100 km / h en 6,7 segons i assolir una velocitat màxima de 220 km / h. No obstant això, les millores mecàniques no es limiten al motor.

Ford Performance va dur a terme un nou ajust de la suspensió posterior amb un eix de torsió del 50% més ferm en comparació amb el Puma base. També cal destacar l’addició de barres estabilitzadores en ambdós eixos, una direcció més ràpida i precisa un 25% i frens davanters més grans. Sense oblidar l’escapament amb vàlvula activa, idèntic al Fiesta ST. Com a opció, també hi ha la possibilitat d’equipar el Puma ST amb un diferencial mecànic autoblocant i la funció “control de llançament”. Finalment, les primeres entregues estan previstes per a finals del 2020.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments