DTM: Arrancades en marxa per al 2021 per impossibilitat tècnica

El DTM està preparat per adoptar arrencades en marxa quan passi als cotxes basats en el GT3 en 2021, després de la negativa dels fabricants a millorar els seus cotxes per fer front a les arrencades en parat.

Després de decidir allunyar-se del conjunt de regles de la classe 1 l’any que ve després de la retirada d’Audi com a participant de fàbrica, el DTM va presentar un esborrany de reglaments GT Pro a l’agost que implicava actualitzar els cotxes GT3 per produir 600bhp i eliminar les ajudes de conductors com l’ABS i el control de tracció.

El cap de l’ITR Gerhard Berger també esperava mantenir l’inici de l’any que ve, tot i que els cotxes GT3 no estan dissenyats per les sortides des d’un punt mort sense assistència externa.

Però això va ser rebut amb una resposta hostil per part dels fabricants, que no estaven disposats a gastar diners en el disseny d’una embragatge de rendiment – el cost de desenvolupament del qual s’estima en uns 50.000 dòlars – per a un únic campionat.

Seguint la retroalimentació d’Audi i BMW, Berger ara està disposat a renunciar a la seva posició inicial a favor de l’arrencada en moviment que també s’utilitza en la sèrie Super GT del Japó.

El concepte no és completament aliè a la DTM, ja que ha estat utilitzant en reinicis a l’estil Indy després dels períodes de cotxe de seguretat des de 2017.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments