Volkswagen Golf GTI Clubsport, un germà més en una família que no deix de créixer

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
  • Amb una potència de 221 kW (300 CV), el nou Golf GTI Clubsport és el model més potent de l’última generació de l’GTI
  • El nou model impressiona amb el seu excel·lent rendiment durant la conducció, gràcies a l’innovador gestor Dinàmic de Marxa
  • El nou perfil de conducció Nürburgring està configurat per adaptar-se a les característiques de l’llegendari circuit de Nordschleife i ofereix una impressionant dinàmica de conducció

El nou Golf Mk8 segueix guanyant velocitat. Després del llançament de l’GTI i el GTE, Volkswagen presenta ara la següent estrella de la família de models esportius GTI: el nou Golf GTI Clubsport. El vehicle obre un nou capítol per als tradicionals GTI d’alt rendiment de la marca: el primer Golf GTI Clubsport es va llançar el 2016, per commemorar el 40 aniversari de l’icònic cotxe esportiu. Ara li passa el nou Golf GTI Clubsport, un esportiu compacte i modern que, no només impressiona per l’alta potència del seu motor, sinó també perquè estableix un nou màxim en dinàmica de conducció.

Amb l’estrena mundial de el nou Golf GTI Clubsport, Volkswagen està escrivint el següent capítol de l’exitosa història del Golf. El Clubsport té una potència de 221 kW (300 CV), i és el nou model insígnia de la vuitena generació del Golf GTI. Amb el seu motor turboalimentat millorat, el seu nou xassís plenament connectat i un nou perfil de conducció Nürburgring dissenyat per al llegendari circuit de Nordschleife, a Alemanya, el Golf GTI Clubsport marca una nova fita en matèria de dinàmica de conducció entre els cotxes esportius amb tracció davantera .

Excel·lent dinàmica de conducció. Molts dels detalls de l’Golf GTI Clubsport han estat millorats, incloent el motor turboalimentat (EA888 EVO4) més àgil, que ara lliura 221 kW (300 CV) i 400 Nm de parell motor, i el nou xassís equipat combinat amb Gestor Dinàmic de Marxa . En el nou Golf GTI, un nou gestor Dinàmic de Marxa integra estretament el control de l’bloqueig electrònic de el diferencial (XDS) i els components de dinàmica lateral de l’control de l’xassís adaptatiu DCC opcional. Fins i tot a aquest nivell, aquesta característica aporta millores notables a l’rendiment. En el nou Golf GTI Clubsport, però, el diferencial de bloqueig electromecànic de sèrie de l’eix frontal s’integra ara, per primera vegada, sota el control de l’gestor Dinàmic de Marxa.

Karsten Schebsdat, director de Sistemes de Dinàmica de Conducció, Direcció i Sistemes de Control de Volkswagen va dir:

“A l’haver interconnectat tots els sistemes de dinàmica de conducció, el nou Golf GTI Clubsport té un comportament encara més neutral i cal que el Golf GTI clàssic . Per al llegendari circuit de Nordschleife, també hem programat un nou perfil Nürburgring, que adapta els components del xassís de el nou Golf GTI Clubsport específicament a aquest circuit “.

Un Clubsport genuí. És obvi des del principi que el nou Golf GTI Clubsport també té el seu lloc en els circuits de carreres: la seva frontal personalitzat resulta molt impactant. La part baixa de l’para-xocs sembla gairebé oberta – només la graella de l’radiador amb el disseny en forma de bresca d’abella típic dels models GTI i els alerons aerodinàmics més grans ofereixen resistència a el vent de cara. A la part del darrere, l’aleró de l’sostre de dues peces crida l’atenció, i és una característica distintiva reservada exclusivament a l’Golf GTI Clubsport. El faldó davanter i l’aleró posterior són molt més que detalls de disseny – incrementen de manera significativa la càrrega aerodinàmica que s’exerceix sobre el cotxe. El Golf GTI Clubsport surt de la línia de producció de Wolfsburg amb llantes d’aliatge de 18 polzades equipades de sèrie. Un difusor especial, una carrosseria 10 mil·límetres més baixa i uns llindars laterals més amples reforcen la imatge esportiva general. Una altra nova característica: en el sistema d’escapament esportiu, uns tubs d’escapament ovalats substitueixen la versió rodona, amb un tub situat a la dreta de la carrosseria i un altre a l’esquerra.

L’interior de el vehicle s’ha personalitzat amb innombrables detalls específics de l’GTI, com els seients esportius premium de ArtVelours, que ofereixen suport fins i tot girant a alta velocitat, a més d’un volant esportiu amb zones d’adherència de cuir perforat i lleves per a la transmissió de doble embragatge (DSG) de 7 velocitats de sèrie. Els pedals amb acabat d’alumini i altres detalls de qualitat superior completen l’exclusiu disseny interior.

Subscriu-te
Notificació de
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments