Volkswagen Golf TGI, de líquid a gas

Ja s’ha notat que el Grup Volkswagen aposta per les variants de gas natural i només era qüestió de temps abans d’arribar a Golf. De fet, ja coneixem variants similars de Skoda, Audi o Seat. Ara, el model alemany, en la variant TGI, està equipat amb el motor turbo d’1,5 litres amb 130 cavalls de potència i 200 Nm de parell. No obstant això, rep un sistema de combustible diferent, fa que el procés de combustió en el cicle de Miller, que és el millor per a l’ús de gas natural. Aquest procés genera menys emissions i manté una bona eficiència de combustible.

Per emmagatzemar gas natural, el Golf TGI rep un dipòsit de 115 litres que, quan s’omple, garanteix 400 quilòmetres d’autonomia (cicle WLTP). També hi ha una «reserva» de 9 litres per quan el tanc principal està buit. Un dels grans punts forts d’aquestes variants és la possibilitat d’estalviar diners en combustible, tenint en compte que el gas natural és més accessible, cosa que permet un menor cost d’ús. El nou Golf TGI ja està disponible per a reserva a Europa en la versió hatchback. Pel que fa a la furgoneta, també hi ha una versió idèntica prevista per a finals d’aquest mes.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments