DTM: Fent camí cap al canvi de normativa

El DTM comença a adaptar-se per obrir les portes a GT3 i ha anunciat alguns canvis per a la propera temporada.

Les arrencades des de parat deixaran d’existir i el DTM començarà a utilitzar el model que s’utilitza normalment en les carreres GT3, anomenant el procediment “Inici de formació DTMen què els cotxes continuaran en doble línia, en moviment, fins que desapareguin els llums vermells, cosa que la declaració afirma ser un procediment «provat» per utilitzar-se a la Sèrie NTT IndyCar, tot i que no esmentava que s’utilitza en tots els campionats de vehicles esportius d’arreu del món.

Tot i aquest canvi, el campionat té la intenció de mantenir el format actual, amb dues curses de 55 minuts + 1 volta per cap de setmana.

Fins ara, tant Audi com BMW s’han compromès a donar suport al campionat en aquest format.

«Durant les innombrables converses que hem mantingut amb fabricants i equips interessats en les darreres setmanes, vam decidir admetre el control de tracció i ABS i introduir un inici en formació», va dir Frederic Elsner, director d’esdeveniments d’ITR.

“Com a resultat, es redueixen els esforços i les despeses, mentre que l’automobilisme d’alta qualitat del DTM es mantindrà inalterat. Els elements provats del DTM, com ara dues curses per cap de setmana, sense canvis de pilots i aturades en boxes, continuaran oferint una acció espectacular ”.

Per tant, el desig d’eliminar l’ABS i el control de tracció sembla, per ara, estar en suspens. S’espera que es presentin aviat les normatives tècniques,

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments