Porsche ha anunciat que tots els Cayenne híbrids endollables tindran una nova bateria d’alta tensió amb una capacitat de 17,9 kWh en lloc dels 14,1 kWh anteriors, cosa que beneficiarà l’autonomia elèctrica al voltant del 30%. Segons els resultats assolits en el cicle WLTP EAER City, el Cayenne E-Hybrid ara pot recórrer fins a un màxim de 48 quilòmetres, amb el Turbo S E-Hybrid que arriba als 42 quilòmetres.
La propulsió elèctrica de tots els models Cayenne híbrids endollables, inclosa la versió de la carrosseria coupé, utilitza un motor elèctric integrat a la transmissió automàtica Tiptronic S. La seva potència és de 136 cavalls de potència i també té 400 Nm de parell, cosa que els permet aconseguir, en mode zero emissions, una velocitat màxima de 135 km / h. Funciona conjuntament amb un motor V6 de 3 litres per a una potència combinada de 462 cavalls de potència a l’E-Hybrid i un V8 de 4 litres al Turbo S per a una potència total de 680 cavalls de potència.