A Pirelli hi ha preocupació per poder dur a terme un programa complet de proves dels nous pneumàtics de Fórmula 1 de 18 polzades la temporada que ve en preparació per al canvi de regles de 2022.
Després d’una sola prova amb Ferrari a Jerez al febrer, el programa va quedar en suspens quan va arribar COVID-19, i el canvi de regles es va posposar posteriorment des 2021 a 2022.
El programa original incloïa visites a Fiorano, Bahrain, Barcelona, Red Bull Ring, Silverstone, Suzuka i Paul Ricard, i incloïa cinc dies de test en mullat en l’escenari del GP de França.
La prova de 18 polzades haurà de ser ara encaixada durant el 2021, i en teoria els pneumàtics definitius per al 2022 hauran d’estar preparats per a una prova de validació final, amb «mules» de tots els equips, després de l’última cursa de la temporada a Abu Dhabi.
No obstant això, amb un calendari de curses incert i enmig de les restriccions de COVID-19 en curs, el cap de Pirelli F1, Mario Isola, sap que l’empresa s’enfronta a un difícil desafiament al planificar els dies necessaris.