WEC: Toyota ja roda amb el nou Hypercar

Toyota va fer la primera prova amb la seva nova màquina LMH i les primeres impressions van ser positives.

Segons la marca japonesa, la prova es va dur a terme només amb alguns problemes menors i que els comentaris dels pilots van ser positius:

Segons Pascal Vasselon, director tècnic de Toyota Gazoo Racing Europe

La prova va sortir bé en general. Vam poder resoldre alguns problemes menors, com és normal amb qualsevol cotxe nou, però vam perdre molt poc temps i vam poder fer una prova de tres dies satisfactòria. Anticipem tot el que puguem a la simulació abans de les primeres proves i abordem el màxim nombre de problemes per endavant. Això significa que, al llarg de l’era LMP1, les nostres versions es van convertir ràpidament en sessions de prova després d’haver solucionat els problemes inicials «.

Va afegir que els quatre pilots presents a la prova del 19 al 21 d’octubre (Sebastien Buemi, Brendon Hartley, Mike Conway i Jose Maria Lopez) «van donar comentaris positius en termes de les sensacions del cotxe».

Els detalls tècnics del nou Toyota, inclosa la configuració del seu motor de combustió interna, encara no s’han alliberat.

Les regles per a la categoria LMH limiten la producció total d’energia elèctrica i convencional en el sistema híbrid a 670bhp.

Això es va reduir de la xifra anterior de 785bhp per portar la maquinària LMH en línia amb els vehicles LMP2-basats en LMDh contra els quals competiran possiblement ja en 2022.

L’aspirant Toyota LMH compartirà el seu estil amb el cotxe de carretera basat en el Super GR Sport Concept presentat el gener de 2018.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments