FÓRMULA E: Mahindra segella la seva continuitat amb el campionat

  • Un dels equips fundadors de la Fórmula E, Mahindra Racing ha estat a la graella des de la cursa inaugural del 2014 i ara es converteix en el primer equip i fabricant en comprometre’s amb el Gen3 a partir del 2022.
  • El Gen3 marca una nova era del Campionat del món de Fórmula E ABB amb avenços de rendiment i eficiència incloent-hi cotxes més potents, lleugers i capacitats de càrrega ràpida
  • El Gen3 és un camp de proves per a futurs vehicles elèctrics de carretera i tecnologies de mobilitat sostenible

Mahindra Racing ha anunciat avui el seu compromís amb l’era Gen3 del Campionat del món de Fórmula E ABB, convertint-se en el primer fabricant d’automòbils i equip de carreres a signar per la generació que començarà la temporada 2022/23.

Mahindra ha reafirmat el seu lligam a llarg termini en comprometre’s amb l’era de Fórmula E Gen3, començant el 2022. Com a equip que fins ara ha guanyat quatre E-Prix, 18 podis i 690 punts del campionat, Mahindra Racing és un dels equips més consistents i respectats de la graella i ara ha segellat el seu futur a llarg termini en la sèrie.

Mahindra Racing està compromès a impulsar els límits de la tecnologia i la innovació del vehicle elèctric i abordar l’impacte del canvi climàtic. L’equip es va convertir recentment en el primer equip de Fórmula E que va obtenir la qualificació de tres estrelles de la FIA, demostrant excel·lència en les pràctiques de sostenibilitat. El Grup Mahindra té com a objectiu posar mig milió de vehicles elèctrics a les carreteres índies per a 2025 i creu en el paper de Fórmula E com a prova essencial per a futurs vehicles elèctrics de carretera i tecnologies de mobilitat sostenible.

El Gen3 marca una nova era de rendiment i beneficis d’eficiència incloent cotxes més potents i lleugers i amb càrregues més ràpides amb un nou controls de costos, tot això amb l’objectiu d’augmentar el nivell de la Fórmula E.

El cotxe tindrà un cicle de quatre anys i diversos components clau ja han estat confirmats per la FIA. Després d’un procés de licitació, Spark Racing Technology continuarà produint un xassís d’especificació per a tots els equips, incloent-hi el kit de tracció davantera, Williams Advanced Engineering crearà el sistema de bateria, que permetrà una càrrega més ràpida, i Hankook Tire and Technology proporcionarà pneumàtics per a la sèrie.

El cotxe Gen3 de Fórmula E, que arribarà de la temporada 9, ha de fer un pas més en termes de potència, tot mantenint els pressupostos operatius acordats. L’augment de potència pujarà fins a 350kW en la qualificació i 300kW en les curses (actualment 250kW i 220kW respectivament per Gen2), amb la potència màxima de frenada regenerativa entre el davant i el darrere i 600kW, en comparació amb la distribució màxima actual de 250kW. Aquestes millores significatives ajudaran a oferir curses encara més emocionants i impredictibles.

El Campionat del món de Fórmula E ABB està actualment en fase de prova a València abans del seu debut a la setena temporada a Santiago, Xile, el gener, amb dues carreres els dies 16 i 17 de gener de 2021.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments