DTM: Millora en les previsions per la graella de 2021

Gerhard Berger espera que almenys 20 cotxes de cinc fabricants diferents competeixin en la primera temporada de la sèrie amb la normativa GT3 en 2021.

Tot i que la decisió d’Audi de deixar la DTM com a marca de fàbrica ha portat a un final prematur del conjunt de regles de la Classe One a Europa, també ha portat a la ITR a adoptar les regulacions GT3, obrint el DTM a una àmplia varietat de fabricants i equips que no podien competir prèviament en la sèrie a causa dels alts costos.

La temporada 2020 DTM va comptar amb només dos fabricants a Audi i BMW després de la sortida de R-Motorsport Aston Martin, i un descens rècord de 16 cotxes malgrat l’empenta de Berger per augmentar la graella.

Mentre que la participació de BMW a l’inici de la propera temporada segueix en dubte fins que el seu nou cotxe M4 GT3 estigui completament desenvolupat, Berger ha promès almenys quatre clients Audi a la graella, amb dos d’aquests llocs ja ocupats després que Abt anunciés la setmana passada que romandria en la sèrie amb un equip format per dos cotxes.

També s’ha confirmat la representació de dos fabricants més, amb GruppeM (Mercedes), 2 Seas Motorsports i Jenson Team Rocket RJN (tots dos) tot revelant els seus plans de competir en la DTM l’any següent.

Parlant en una entrevista amb el lloc oficial de la DTM, Berger va dir que estava formant-se a una graela de 20 pilots el 2021, cosa que no succeïa des de l’any 2018.

Aquestes xifres son més altes que l’objectiu que s’havia marcat de Berger a l’octubre amb 18 cotxes, que va dir que el farien «satisfet però decebut al mateix temps».

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments