DTM: El domini d’Audi s’hagués acabat al 2021 si s’hagués continuat amb la mateixa normativa

Lucas Auer creu que BMW podria haver atrapat a Audi el 2021 si el DTM retenia les normes de classe 1 durant un altre any.

BMW no va suposar cap amenaça real per a Audi en el que va resultar ser l’últim any de l’efímera era dels classe 1, ja que la marca d’Ingolstadt va guanyar 16 de 18 carreres per assegurar-se els títols de fabricants, equips i pilots.

Audi primer va obtenir un clar avantatge sobre BMW quan el DTM va canviar a motors de dos litres i turbo l’any passat, però la diferència entre els dos fabricants es va ampliar el 2020 amb l’esforç de BMW per solucionar els problemes de fiabilitat que van assolar la seva campanya de 2019 que va permetre a Audi marxar lluny del seu únic rival com a fabricant.

BMW i Audi no hi seran el 2021 com a fabricants després de la decisió de la DTM de canviar a la normativa GT3. El protagonisme serà per als equips clients, marcant el final d’una rivalitat que va reviscolar el 2012 quan la marca amb base a Munic es va unir a la sèrie.

Però el pilot de BMW Auer creu que les dues marques alemanyes haurien estat estretament igualades l’any que ve si Audi no hagués decidit sortir de la sèrie com a equip de fàbrica, citant les lliçons que BMW va aprendre en una dura temporada 2020.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments