DTM: KTM obre la porta a entrar al campionat amb la normativa GT3

KTM està construint un nou X-Bow i està obert a competir al DTM el 2022. El campionat adoptarà la normativa GT3 l’any vinent i el fabricant austríac està considerant subministrar cotxes, que seria la primera vegada que estaria present en un gran campionat d’automobilisme amb projecció internacional.

Hubert Trunkenpolz, director de KTM, va assumir que per al 2021 s’ha de descartar que hi hagi un KTM al DTM:

‘Una inscripció al DTM amb el nostre GT2 el 2021 és totalment poc realista. L’any vinent volem veure el rendiment d’aquest vehicle en un entorn competitiu a VLN. També ens agradaria veure com es mostra, per exemple, a les 24 hores del Nürburgring. En sabem molt poc sobre el nostre nou GT2. Per això, DTM està fora de qüestió ’.

Un patrocinador que aporti el capital necessàri

“No tindríem una estructura d’equips, fins i tot amb el suport dels pilots, per gestionar un programa així, el 2021. Però per al futur posterior al 2021 no vull excloure categòricament el DTM. Si el cotxe funciona bé i tenim una bona aprovació, el DTM és sens dubte una bona plataforma. Sobretot si trobem un patrocinador atractiu per complementar el nostre equip; DTM no és gratuït. Amb els prototips mai discutiríem el DTM. Això no encaixa amb KTM. Necessitem cotxes de competició que també puguem tenir en producció en sèrie. El que ara planifica Gerhard Berger amb la normativa GT3 no descartaria KTM”.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments