WRC: Suninen pilot de proves per al nou cotxe de M-Sport 2022

No és notícia per a ningú que M-Sport tingui grans dificultats per mantenir el seu programa al WRC ‘viu’ i, per tant, ningú es va estranyar que hagués presentat una alineació en què el pilot que tindrà el programa complet sigui Gus Greensmith.
Queda clar que el pilot anglès porta diners per M-Sport, igual que el francès Adrien Fourmaux. Només així M-Sport podrà mantenir el seu programa. El cas de Teemu Suninen és una mica diferent.

A la premsa finlandesa, Suninen va dir:

“Un pilot d’aquest nivell ha de pagar per competir. En cap moment vaig dubtar que hi hauria lloc. Per descomptat, em vaig adonar que els temps són difícils. No obstant això, puc afegir que ha de ser un pilot de l’equip per desenvolupar el cotxe. I quin cotxe? No només l’actual, sinó el 2022, que, com se sap, oferirà tecnologia híbrida: “Aquest any podeu fer canvis i ajustos al cotxe. Després de l’aprovació, no, així que és important posar tot en ordre des del principi ”, destaca Suninen.

Pel que podem veure, aquesta és una prioritat per a M-Sport per a aquest any i aquí teniu una petita explicació del programa curt de Suninen:

Malcolm necessitava un pilot de proves i no hi havia cap altre pilot experimentat disponible. Però seria bo que cada equip tingués més pilots de prova. Per molt bo que algú pugui provar un nou cotxe, és bo tenir més perspectives diferents “,

Va dir Suninen, que compartirà el segon cotxe amb Fourmaux, però encara no sap quin serà el seu programa: “depèn del ritme i dels diners disponibles” Va dir Suninen, que al final revela una cosa curiosa:” és important conduir un R5 el 2021 perquè serà més similar en termes tècnics (diferencials) als cotxes del 2022, en termes de maniobrabilitat i estil de conducció “.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments