FÓRMULA 1: Per què les empreses segueixen invertint en F1 i no en la Fórmula E?

Luca de Meo, el nou conseller delegat de Renault, va revelar a AutoHebdo que Renault utilitza la marca Alpine a la Fórmula 1 pel bé del màrqueting i no del desenvolupament tecnològic.

De moment, el focus tecnològic de Renault és l’electrificació, de Meo també revela que la Fórmula E està molt lluny de la cobertura mediàtica de la Fórmula 1:

“Vaig trobar a la gent de Renault Sport ocupada amb solucions d’enginyeria per a vehicles elèctrics, així que ens vam preguntar si després de 43 anys de Renault a la Fórmula 1, podríem inscriure la marca Alpine també a la història de l’esport ”

Amb l’electrificació, la pregunta és per què Renault no ignora la F1 i entra a la Fórmula E i la resposta és ràpida:

Ningú mira la Fórmula E. Estic seguint la idea que la Fórmula 1 ha de desenvolupar per complir amb la requisits associats a l’impacte de la indústria de l’automòbil sobre el medi ambient. No lidero el campionat mundial, però crec que el 2024 o el 2025 la tecnologia elèctrica s’utilitzarà més a la Fórmula 1”

De Meo va deixar clar que actualment Renault utilitza la Fórmula 1 essencialment com una plataforma de comunicació molt important.

El campionat és vist per uns 500 milions de persones, així que personalment l’utilitzo com a mitjà de comunicació per augmentar la popularitat de la nostra marca.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments