FÓRMULA 1: Per què Hamilton firma per només un any?

Les coses que semblen estranyes al principi poden tenir explicacions molt senzilles i, quan les coneixem, les coses tenen una altra lògica. La setmana passada Lewis Hamilton va iniciar un nou contracte amb Mercedes i només avui s’ha fet públic. Es va dir que l’acord estava en risc perquè l’anglès volia un percentatge dels drets de televisió de Mercedes. Més recentment, tindria una clàusula de veto per al company. Si hi pensem, és natural que es difonguessin coses com aquesta que Toto Wolff va dir que mentien totalment.

La renovació del contracte de Lewis Hamilton, ha estat més fàcil que molts de rumors apareguts. N’hi ha prou que hi hagi «alguna cosa» i algú la reculli perquè «Internet» no trigui a fer-la moure.

Ara és el moment d’explicar com estan les coses

Toto Wolff va dir que la decisió de tenir un contracte d’un any amb Lewis Hamilton es va rubricar pel fet que les dues parts necessitaven temps per finalitzar un acord més llarg. Tots dos van passar els coronavirus i, a mesura que va passar el temps, cap dels dos no va voler discutir coses tan importants per teleconferència i, per tant, van dir ara:

“Vam acordar un contracte d’un any. Perquè hi ha un canvi substancial a la regulació el 2022. Volem veure com es desenvolupa el món i l’empresa. Volem entendre com podria ser l’impacte del coronavirus a la F1, sobretot en relació amb els pressupostos dels equips. Això significava que ara era difícil assumir compromisos a llarg termini. A l’estiu, les coses seran molt més clares i donaran temps a un debat adequat.

Hi ha incerteses al món que afecten el funcionament de l’esport, que influeixen en els ingressos, els diners de la televisió i els ingressos del patrocini. Daimler, Mercedes, està en una enorme transformació per a la mobilitat elèctrica i això suposa inversions. Per tant, vivim en una realitat financera molt diferent de la que teníem fa alguns anys. Amb Lewis mai no hi va haver discrepàncies d’opinió. Només vam sentir que podíem fer-ho tot amb més calma per la carretera. I no només específicament per al 2022, sinó també més enllà d’aquesta data ”,

Deia Wolff a Autosport.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments