FÓRMULA 1: El Circuit de Barcelona – Catalunya es prepara per rebre públic

El Circuit de Barcelona – Catalunya té preparat ja tot un entramat logístic per poder rebre aficionats en les seves instal·lacions per als grans esdeveniments de la temporada actual.

El Circuit ha dissenyat un sistema de compra d’entrades per a preservar la distància de seguretat a les tribunes. Cada cop que un usuari seleccioni una localitat o grup de localitats, el sistema bloquejarà automàticament les localitats superiors, inferiors i laterals, de manera que ja no estaran disponibles per a altres usuaris. També com a mesura de seguretat, totes les entrades seran nominals i durant el procés de compra s’haurà d’introduir el nom i cognoms de la persona que accedirà a les instal·lacions durant el Gran Premi, la qual s’haurà d’identificar a l’entrada amb el seu DNI o passaport.

El recinte del Circuit de Barcelona – Catalunya es dividirà en cinc zones diferents per controlar l’aforament i optimitzar la circulació de cada assistent, creant bombolles i sub-bombolles que no superaran el màxim de 3.000 persones en cada sector dissenyat per a cada tribuna.

Els aficionats accediran al Circuit mitjançant la porta més propera, estacionant el seu vehicle al pàrquing més proper, per d’aquesta maner evitar que els grups de bombolles diferents que s’han creat per cada zona no es puguin barrejar. Les característiques del traçat català permeten garantir aquesta logística gràcies a la capacitat tant dels pàrquings com de cada porta d’accés. Amb aquest nou sistema es podrà mantenir el distanciament i la seguretat necessària de cada persona que entri a les instal·lacions.

Nous temps noves fórmules

El Circuitcat Club ofereix per 59 euros una nova modalitat amb major flexibilitat i la possibilitat de confeccionar el carnet d’Abonat de Circuit a la carta. Amb aquesta nova fórmula es garanteix l’entrada a la major part de carreres de la temporada on s’admetrà la presència de públic amb un descompte del 40% en la compra d’una entrada per al Gran Premi de F1 i de MotoGP.

Subscriu-te
Notificació de
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Author

Share