Honda ha presentat el nou HR-V. El SUV japonès presenta un canvi radical en comparació amb el seu predecessor i aquesta tercera generació té un focus especial en els motors electrificats.
Començant des de fora, trobem una autèntica revolució. Les línies ara són més suaus i garanteixen un aspecte modern. A la secció frontal, destaquem la nova gran xarxa i la nova signatura de llums LED.
![](https://i0.wp.com/images-automais.autosport.pt/2021/02/329176-honda-hr-v-e-hev-2021-1024x626.jpg?resize=696%2C425&ssl=1)
La línia del sostre amb influència sobre el cupé i les nanses amagades a les portes posteriors. Pel que fa a les llandes, les opcions poden variar de 16 a 18 polzades.
Sota el capó, les novetats continuen presentant-se per primera vegada amb un sistema híbrid. Amb la designació e: HEV, la marca japonesa no va revelar més detalls sobre el motor, però s’espera que adopti una configuració similar a la presentada a l’Honda Jazz e: HEV. Si això passa, estarà equipat amb un motor de quatre cilindres d’1,5 litres associat a un embragatge i una caixa de canvis. Això permet generar corrent per a la bateria, però també té la capacitat de moure les rodes en paral·lel al motor elèctric.
![](https://i0.wp.com/images-automais.autosport.pt/2021/02/329177-honda-hr-v-e-hev-2021-1024x789.jpg?resize=696%2C536&ssl=1)
Pel que fa a l’interior, veiem que adopta un aspecte minimalista, amb èmfasi en la pantalla central de 9 polzades. Tot i que l’espai no s’ha revelat, Honda diu que és més gran que en la generació anterior. La marca japonesa va revelar que els seients posteriors Magic Seat estan presents.