El lleó es renova

Peugeot va decidir renovar la seva identitat per atacar la transició elèctrica. En un esdeveniment digital, la marca va revelar un nou logotip amb un disseny clàssic, però amb una mirada posada al futur. Linda Jackson, CEO de Peugeot, també va dir que aquest canvi d’identitat no està estretament lligat a la creació del Grup Stellantis, sinó que és una mesura independent. De fet, Peugeot va assenyalar que treballaven en el disseny del logotip des del 2018.

Més que un nou logotip, l’estratègia de Peugeot consisteix a reposicionar-se com a marca amb un estat superior, en una clara diferenciació de les marques més generalistes. Amb aquest objectiu, se centren a millorar l’experiència del consumidor, posant èmfasi en l’enfortiment dels productes d’estil de vida, però també amb un nou lema: «Lleons del nostre temps».

“És molt important saber què ja hem fet. Peugeot vol avançar en la seva posició, ja hem passat molt de temps fent-ho amb la nostra gamma de vehicles, ara volem enviar el mateix missatge als nostres clients amb la nova identitat ”.

Linda Jackson

Finalment, els representants van informar que el Peugeot 308 serà el primer model que incorporarà el nou «lleó«. La propera generació del compacte francès es programarà el 18 de març.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments