Tot i que les regles no han canviat dràsticament, el nou Aston Martin AMR21 comporta grans notícies. Malgrat que l’equip va dir que el nou cotxe és 100% Aston Martin, cal dir que el motor i la caixa de canvis són de Mercedes. I la part posterior de l’AMR21, si no és bessó, en queda poc. També se sap que l’equip va gastar dos tokens de desenvolupament, una per a la part davantera i una per a la part posterior del nou monoplaça. Com era d’esperar, el cotxe és una evolució, ja que no pot ser una revolució ja que la normativa no ho permetia. El nas del cotxe és molt similar al 2020, la suspensió davantera també, però hi ha canvis en les connexions al xassís.
El lateral s’ha modificat molt i la suspensió posterior també. La zona del capó està més «ajustada», cosa que significa canvis en el flux d’aire a la part posterior del cotxe. Ara queda esperar la pista, però, com a mínim, l’AMR21 hauria de ser tan bo com el RP20, que, com sabem, estava molt a prop de “donar” un tercer lloc a l’equip a la classificació. Si hagués hagut dos pilots tan constants com els de McLaren, Racing Point, ara Aston Martin, hauria quedat tercer classificat.