Després de diversos teasers, Hyundai va revelar el nou Santa Cruz. Curiosament, Hyundai no el caracteritza com un pick-up, sinó com un vehicle d’aventura esportiva. En qualsevol cas, s’acompanya d’una caixa oberta de 131,2 centímetres de llarg. També té un compartiment d’emmagatzematge «ocult» a la part inferior de la caixa. A la part davantera és extremadament similar al que ja coneixem per l’Hyundai Tucson, amb la nova reixa amb un patró en triangles amb fars integrats.
![](https://i0.wp.com/images-automais.autosport.pt/2021/04/2022-hyundai-santa-cruz-front-angle-desert-1024x576.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
A l’habitacle, tornem a trobar similituds amb el Tucson, concretament al quadre d’instruments digitals “flotant”. Al centre del tauler hi ha una pantalla central de 8 polzades de sèrie, que es pot ampliar fins a 10 polzades com a opció. A la segona fila de seients, els clients trobaran un espai d’emmagatzematge sota els seients.
![](https://i0.wp.com/images-automais.autosport.pt/2021/04/2022-hyundai-santa-cruz-front-three-quarter-angle-desert-1024x576.jpg?resize=696%2C392&ssl=1)
Pel que fa als motors, Hyundai Santa Cruz funciona amb un motor atmosfèric de quatre cilindres de 2,5 litres. Tot i no donar una potència definida, garanteix més de 190 CV i més de 244 Nm de parell, potència que arriba a les quatre rodes motrius. Opcionalment, també apareix el mateix motor, però acompanyat d’un turbo. En aquesta solució, Hyundai garanteix més de 275 CV i més de 420 Nm de parell. Finalment, la marca sud-coreana es construirà a Montgomery, Estats Units d’Amèrica, i es llançarà a finals d’estiu. Tot i això, no hi ha certesa que es comercialitzi a Europa.