RESISTÈNCIA: Graella per les 4h Barcelona 2021 de l’ELMS

De la mà de Nyck de Vries, l’Aurus 01-Gibson n ° 26 va aconseguir la pole position a les 4 Hores de Barcelona en un últim esforç sota la bandera a quadres. L’holandès va marcar un temps de 1’38’788, eliminant l’Oreca número 41 sota la direcció de Louis Deletraz (Orlen Team WRT) per 0’079.

Ben Hanley i el seu Oreca #21 (DragonSpeed ​​USA) van prendre la davantera breument, abans d’acabar la sessió en quart lloc, per darrere de l’Oreca número 65 de Will Stevens (Panis Racing). El rendiment de Hanley però, permet que el número 21 sigui el més ràpid dels competidors LMP2 Pro / Am, a 0’120 per darrere de Stevens i a 0’614 des de la pole position.

LMP3: pole per a Tappy

Després de 10 minuts de la sessió de classificació els 3 primers LMP3 se separen només per 62 centèsimes de segon en el que potser és la classificació més ajustada a l’ELMS.

Duncan Tappy va aconseguir la pole position en 1’39»162 al final de la sessió al volant del Ligier número 3 de United Autosports, a la segona posició acabava el Ligier número 15 de Malthe Jakobsen (RLR MSport) per només 0»021.

El vigent campió Wayne Boyd (Ligier nº 2, United Autosports) estava en curs de signar la primera pole position el 2021, que va mantenir breument (1’39»224), però que eludeix per un marge de més estret entre els dos primers. A la segona fila de la classe LMP3 se l’acompanyarà la número 4 de Duqueine de Laurents Hörr (DKR Engineering), que va registrar un temps d’1’39’341, a menys de dues dècimes de la pole.

LMGTE Bruni i Proton Competition en pole position sota la bandera a quadres

El Porsche 911 RSR-19 # 77, de Gianmaria Bruni va aconseguir la primera pole position LMGTE de l’any en la seva última volta. Amb l’1’41»892, l’italià va privar Miquel Molina d’un palo a casa, després que el català i el seu Ferrari 488 GTE EVO n ° 80 (Iron Lynx) prenguessin la davantera amb un 1’42»041 durant la majoria d’aquests deu minuts de classificació.

La segona fila de les 4 Hores de Barcelona estarà dirigida per un altre Ferrari Iron Lynx, el número 83 de Rahel Frey (1’42 «266), que és tres dècimes per davant del Porsche número 93 de Richard Lietz.

Les 4 hores de Barcelona començaran el diumenge 18 d’abril a les 11:00 del matí.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments