WEC: Els Hipercotxes tampoc poden amb els LMP2 en el segon dia de pròleg a Spa

El segon dia del pròleg de la Resistència Mundial (WEC) a Spa-Francorchamps es va completar aquest dimarts. Tot i que a la sessió de la tarda era un Toyota LM Hypercar al capdavant de la classficació, la veritat és que el millor temps ha estat de nou d’un LMP2, aquesta vegada de G-Drive Racing.

Nyck de Vries (G-Drive Racing / Aurus) va rodar en 2’0.168. Amb això, va superar Albuquerque (United Autopsorts / Oreca) per escassos 0.116. El va seguir Anthony Davidson, amb l’Oreca #38 de Jota, a 0,414 segons.

El Toyota #7 va ser el millor LM Hypercar al quart lloc amb José María López al capdavant. L’argentí va ser 90 mil·lèsimes més ràpid que el company 8 d’equip Brendon Hartley. A LMGTE Pro, Porsche va aconseguir un doblet, amb Kevin Éstre #92 superant a Richard Lietz #91 per 1.298s. D’altra banda, Ferrari a través de Cetilar Racing va marcar el ritme al LMGTE Am, amb una volta d’Antonio Fuoco que va ser 0.227s més ràpida que Matteo Cairoli (Team Project 1 / Porsche).

Imagen
©️ WEC

Toyota i els Hipercotxes, millor de tarda

Toyota va encapçalar la tarda, amb Sébastien Buemi que va fer un 2’0.669 segons als comandaments del #8, sent el millor temps del dia al LM Hypercar. Albuquerque va signar la segona marca a només 0,205 segons. L’Alpine #36 va ser tercer a la sessió gràcies a Matthieu Vaxivière, seguit de Toyota #7 amb Kamui Kobayashi.

AF Corse es va situar al capdamunt de la sessió de la tarda pel que fa al LMGTE Pro, fruit d’una volta de Calado que va superar l’altre Ferrari de l’equip, de Miguel Molina, per 0,144. Porsche va aconseguir la tercera marca amb Gianmaria Bruni #91 a 0.429. Tanmateix, els temps van ser més alts que al matí, com va ser el cas a LMGTE Am. Aquí, la tarda va ser dirigida per l’Aston Martin de TF Sport i Dylan Pereira, que van vèncer l’Iron Lynx Ferrari #60 i per Andrea Piccini per 0.199.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments