Al llarg dels anys, especialment des del domini de Mercedes, que va començar el 2014, la Fórmula 1 ha intentat trobar certa igualtat en el rendiment per mitigar la supremacia dels equips dominants. Espera aconseguir-ho amb la normativa tècnica profundament canviada del 2022, però ja s’han plantejat altres solucions.
Tot i lluitar constantment pels podis fins al 2019, Ferrari sempre ha estat darrere de Mercedes des del 2014 i no ha deixat de donar suport a algunes iniciatives i idees. Aquest va ser el cas de la introducció del llast en monoplaces que va penalitzar l’èxit, un concepte aplicat en altres disciplines que mai es va implementar a la F1.
El cap de l’equip de Ferrari, Mattia Binotto, va revelar a racefans.net que estava a favor del llast:
«Jo estava a favor perquè la F1 buscava trucs per ajudar a la igualtat, com ara l’equilibri del rendiment, on s’afegeix pes de llast durant les carreres. Crec que és, diguem-ne, un truc bo».