FÓRMULA 1: Ferrari segueix donant-li tombs al disseny de la nova unitat de potència

Ferrari estudia dues filosofies diferents per al desenvolupament del nou propulsor per al 2022.

The Race publica avui que, al contrari del que s’ha escrit a Itàlia, l’opció no hauria de passar per una arquitectura com l’utilitzada per Mercedes i Honda.

En un estudi paral·lel, l’Scuderia tenia dos enfocaments diferents: un era utilitzar un turbo muntat per separat, tal com utilitzen Mercedes i Honda i potser com Alpine el podria fer servir el 2022, i un altre, que sembla aportar més avantatges, que és el desenvolupament de unitat actual, aportant noves solucions tecnològiques.

La mateixa font indica que els avantatges de desenvolupar la unitat de potència italiana, segons la seva arquitectura actual, tenen majors guanys que l’estudi que es va dur a terme mitjançant un compressor davant del motor i una turbina a la part posterior. Seguint el camí d’afegir l’intercooler a la unitat de potència actual, els guanys en el motor de combustió seran molt més grans. Una encesa molt més ràpida millorarà la combustió i maximitzarà la pressió de combustible permesa per la normativa vigent.

Juntament amb altres millores, la col·locació de l’intercooler fa que la unitat de potència dissenyada per al 2022 sigui més compacta que l’actual, també amb possibles guanys en la construcció del xassís.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments