En desenvolupament un Defender elèctric amb pila d’hidrogen

Jaguar Land Rover va anunciar que està desenvolupant un prototip de vehicle elèctric amb pila de combustible d’hidrogen (FCEV) basat en el nou Land Rover Defender com a part del projecte ZEUS.

La marca britànica ha anunciat que les proves del seu nou vehicle d’hidrogen començaran a finals d’aquest any, en condicions reals de carretera i fora de carretera al Regne Unit.

Jaguar Land Rover va fer saber que l’hidrogen i el concepte FCEV formen part de l’objectiu de la marca britànica d’aconseguir zero emissions dels seus vehicles el 2036.

La marca defensa que els vehicles elèctrics amb cèl·lules de combustible d’hidrogen, com els vehicles elèctrics amb bateria (BEV), ofereixen un repostatge ràpid i una pèrdua d’autonomia mínima a baixes temperatures, cosa que fa que aquesta tecnologia sigui ideal per a vehicles més grans i de llarg abast.

Jaguar Land Rover ha revelat que Project Zeus compta amb el suport del govern britànic i de socis amb Delta Motorsport, AVL, Marelli Automotive Systems i el centre d’industrialització de bateries del Regne Unit.

Segons la marca, el projecte en curs permetrà als enginyers entendre com es pot optimitzar un motor d’hidrogen per proporcionar el rendiment i la capacitat esperats, com ara autonomia i capacitats fora de carretera.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments