WRC: Neuville creu que la seva estratègia pel Safari va ser la correcta

Thierry Neuville es trobava en bon camí cap a la victòria en el Safari Rally, però quan tenia aproximadament un minut d’avantatge va trencar la suspensió del seu Hyundai el matí de l’últim dia. Jari-Matti Latvala, líder de l’equip de Toyota, va suggerir que el pilot de l’equip rival havia adoptat un ritme massa ràpid.

Tesi negada per Neuville, que va assegurar a dirtfish.com que va passar exactament el contrari:

«No crec que anéssim massa ràpid perquè érem líders, vaig conduir més lent que tots els altres per protegir el cotxe». Per descomptat, no va donar els seus fruits, però l’estratègia va ser bona ’.

Darrerament, Hyundai ha patit tres abandonaments consecutius per problemes de suspensió: primer va ser Ott Tänak al Ral·li de Portugal i Sardenya, i ara Neuville al Safari. Hyundai nega que sigui un problema de fiabilitat, però el que és cert és que aquesta sèrie de desgràcies ha disminuït molt les possibilitats dels seus pilots al Campionat Mundial de Ral·lis (WRC).

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments