Max Gunther (BMW) va ser el guanyador de la carrera 1 de l’ePrix de Nova York. El pilot de BMW va gestionar la cursa excel·lentment i va aprofitar les lluites dels contrincants que tenia davant per prendre el lideratge que no va deixar escapar.
Va ser una carrera excel·lent per a BMW Andretti (jugant a casa) amb una bona gestió de Gunther, aprofitant els errors dels altres per aconseguir una merescuda victòria. Vergne va estar a punt de guanyar, però la maniobra crucial no va anar bé i va perdre l’oportunitat de tornar a guanyar a Nova York.
Virgin va tenir una bona carrera. Cassidy va perdre la victòria però Frijns va fer una gran remuntada i va aconseguir mantenir intactes les seves aspiracions al títol. Di Grassi està fort en aquesta etapa de la temporada, després d’oblidar una primera meitat difícil i Nissan va jugar un joc estratègic i sense ritme per arribar davant, es va mantenir en les posicions que permetien als pilots mantenir-se en grups de classificació que permetessin millors llocs al quadrícula.
Mercedes també va tenir una primera cursa per oblidar, una més i molt lluny del ritme de les primeres curses on semblaven ser aspirants al títol.
Jaguar i Bird guanyen en la segona cursa
Sam Bird va controlar i va guanyar la segona cursa del cap de setmana a Nova York, en una excel·lent cursa per al pilot de Jaguar, que al podi estava acompanyat per António Félix da Costa, que va fer una gran remuntada.
Va ser una operació excel·lent per a Sam Bird, que va aconseguir a Nova York el lideratge del campionat, perseguit per António Félix da Costa per quedar segon, amb el portuguès fent un bon salt al campionat, després d’una jornada negativa, que demostra els alts i baixos de la Fórmula E.
Porsche va aconseguir gran nombre de punts amb dos pilots en el top 5. Destacar de nou a Virgin, amb Cassidy al podi i Robin Frijns tornant a fer una gran remuntada, acabant en els punts i aconseguint sent ara líder de el campionat per equips.
Per a Mercedes va ser un cap de setmana més per oblidar, lluny de les actuacions d’inici d’any i per a Nissan va ser una altra cursa negativa, amb els pilots allunyats dels punts, similar a la d’Audi que després de dos podis consecutius van quedar enrere, amb pilots implicats en incidents.