FÓRMULA 1: N’hi ha que sempre cauen de peu

Després de l’incident de Max Verstappen (Red Bull), Lewis Hamilton va ser penalitzat en deu segons, però les conseqüències podrien haver estat molt pitjors. En el contacte amb l’holandès, va patir danys al seu Mercedes que, sense la posterior bandera vermella, hauria suposat una retirada.

Aprofitant la neutralització, Mercedes va detectar un problema amb la roda davantera esquerra i el va solucionar, cosa que no hauria pogut fer sense aquesta interrupció. Això és el que va explicar a Motorsport.com, el director d’enginyeria de pistes, Andrew Shovlin:

“Hauríem perdut la vora on van entrar en contacte a la part davantera esquerra, de manera que hauria estat la retirada sense la bandera vermella”.

Pel que fa al monoplaça restant i, en particular, a la zona afectada, el tècnic va dir que no hi havia grans preocupacions:

‘La resta dels danys eren realment notables. Va ser un sensor de temperatura dels pneumàtics que va sortir, però increïblement és la part menys important de l’ala davantera i va ser l’única que es va trencar ”.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments