El GP de Gran Bretanya de Fórmula 1 es van presentar les regulacions tècniques per al proper any, a través d’un model a escala real d’un monoplaça concebut seguint aquestes normes. Ross Brawn, director de gestió esportiva del campionat, es va mostrar satisfet amb la recepció al prototip presentat, que pretén garantir més acció sobre la pista i les lluites directes.
A la seva columna al lloc oficial de la classe reina, l’enginyer va assegurar que la reacció al model presentat va ser positiva, ara està encuriosit per veure les propostes de cada equip:
La Fórmula 1 va revelar a Silverstone un model a escala real del nostre nou cotxe revolucionari 2022 i la reacció va ser molt positiva. Hem de recordar que aquesta és la primera vegada que F1 i FIA han fet aquest tipus de treballs intensos per donar forma al disseny i direcció del cotxe de competició esportiva, un programa que va implicar a més de 30 persones. Aquesta és la interpretació de les normes F1 i FIA i ara estic interessat en veure que les solucions sorgeixen dels equips l’any que ve.
A partir de l’exemple vist a la prova britànica, Brawn va subratllar que el 2022 pretén donar un espectacle més gran a la pista per als fans F1:
Vam veure moltes ocasions a Silverstone en què els cotxes propers entre ells van tenir dificultats per competir entre si. Estem segurs que el nou cotxe permetrà que la màxima categoria hi hagi competència roda a roda i això és el que volem per als nostres seguidors.