Kelvin van der Linde va fer justícia aquest dissabte amb la victòria a la primera prova del DTM a Zolder (Bèlgica). L’equip de l’ABT Sportsline havia perdut una victòria gairebé segura a la ronda anterior a Lausitzring, però aquest dissabte va ser el més fort en un doblet d’Abt Audi. En la segona cursa Marco Wittmann guanyava després de dos anys sense fer-ho en el DTM
Partint de la pole position, Kelvin van der Linde va aconseguir mantenir-se al capdamunt, protegint-se dels atacs de Marco Wittmann (Walkenhorst Motorsport / BMW). Mentrestant, Liam Lawson de Red Bull AF Corse / Ferrari va ser colpejat per darrere pel Mercedes d’Arjun Maini (Mercedes-AMG Team GetSpeed), cosa que va provocar una intervenció en cotxe de seguretat que va durar fins al final de la cinquena volta.
A la represa, Kelvin van der Linde va tornar a ser pressionat per Wittmann, que gairebé va aconseguir avançar al primer revolt, però el sud-africà va tenir una trajectòria més favorable en el seu camí cap al segon. Tots dos es van aturar a boxes a la setena volta i van tornar a la pista enganxats, sempre amb Kelvin van der Linde per davant.
Tanmateix, Wittmann perdria més tard posicions davanteres entre els pilots que encara no havien parat, amb pneumàtics freds: primer per Vincent Abril (Mercedes-AMG Team HRT). La lluita per la victòria es va convertir en una batalla a tres bandes entre Kelvin van der Linde, el seu company d’equip Mike Rockenfeller i Alexander Albon (AlphaTauri AF Corse / Ferrari).
Kelvin van der Linde no ho va tenir fàcil per aconseguir el triomf. Va travessar la línia per només 0.696 segons per davant de Rockenfeller, mentre que Albon va ser tercer amb només 1.786 segons. Abril va ser quart a 21.978, mentre que Wittmann va acabar cinquè al millor BMW. Esteban Muth va endur el seu Lamborghini T3 Motorsport al sisè lloc.
Segona cursa, ara sí Wittmann
El bicampió del DTM va tornar a guanyar des de la pole position per vèncer en la segona cursa a Zolder, Bèlgica.
Wittmann (Walkenhorst Motorsport / BMW) va mantenir el lideratge a la sortida, però un incident de Vincent Abril (Mercedes-AMG Team HRT) amb Philip Ellis (Mercedes-AMG Team Winward) va provocar un cotxe de seguretat a la primera volta. Quan es va reprendre la carrera, Wittmann va tornar a protegir el comandament de la cursa davant de l’amenaça de Lucas Auer (Mercedes-AMG Team Winward).
L’estratègia d’aturada dels dos protagonistes en la lluita per la victòria era lleugerament diferent: Auer va aturar dues voltes davant Wittmann, que en tornar a la pista després de canviar de pneumàtics estava just per davant de l’austríac.
Una doble penalització de cinc segons per una infracció de pit stop va treure Auer del podi. Maximilian Götz (Mercedes-AMG Team HRT) va aprofitar per acabar segon a 1.711 segons del guanyador, amb el podi tancat per Liam Lawson (AF Corse Red Bull / Ferrari) a 3.557 segons. Nico Müller (Team Rosberg / Audi) i Auer van completar els cinc primers.