WEC: Alpine estudia construir el seu Hipercotxe

FotoAlpine

Laurent Rossi, conseller delegat d’Alpine, va confirmat que la marca estudia diverses opcions per seguir competint en la resistència, però que només a finals d’any podran anunciar la decisió.

Alpine competeix aquest any al WEC amb un LMP1, una antiga Gibson Rebellion R13 que ara s’ha batejatr com l’Alpine A480, que té com a objectiu captar l’atenció de la direcció de Renault sobre el potencial d’un futur programa de hipercotxes. Aquest, almenys, és el pla de Philippe Sinault, propietari de Signatech, l’equip que opera el cotxe.

«És una cosa que mirem amb actitud positiva, però encara no hem pres cap decisió perquè necessitem una mica més de temps per analitzar tots els paràmetres. Això és bàsicament una equació econòmica i pensar en el que cal per continuar competint en resistència, però amb possibilitats de guanyar. No només per estar present. Esperem prendre les nostres decisions a finals d’any”.

Rossi

El cap d’Alpine no volia dir si estarien més inclinats cap a un programa entre Hipercotxes, que ja ha atret estructures com Toyota, Peugeot, Ferrari i Glickenhaus, o amb un LMDh el 2023 (Audi, Porsche, BMW i Acura desenvolupeu els seus programes amb aquesta fórmula).

“No entraré en massa detalls perquè són elements de decisió i no vull anar massa lluny, però és evident que hi ha presència en alguns mercats que ens interessen. També hi ha la tipologia de competidors: amb els que creiem que hauria de competir la marca Alpine. I, per tant, aquestes són les dues coses que estem mirant, entre d’altres, evidentment. Això podria influir en la decisió d’un o altre. I la inversió, òbviament. Però aquesta és una altra història. Ens encantaria estar-hi el 2023, centenari de Le Mans, però també hem d’afrontar la realitat del temps que es necessita per construir l’equip i aportar la tecnologia adequada per ser realment un Alpine. Podria ser entre el 2023 i el 2024. A finals d’any, formarem una opinió i decidirem si continuarem, en quina categoria i en quin calendari «.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments