Una final espectacular d’Helio Castroneves amb l’Acura #60 va permetre a Meyer Shank Racing W/Curb-Agajanian celebrar la victòria al final de l’edició 60 de les 24h de Daytona. Ricky Taylor amb l’Acura número 10 va acabar segon, amb la marca aconseguint un doblet per davant de Cadillac, que va acabar tercer, amb Loic Duval.
Un dels moments determinants de les 24 hores de Daytona es va produir a l’última hora de cursa, quan a uns 44 minuts del final, i després d’unes voltes per darrere del Safety Car, els 4 DPi que estaven en la lluita per la victòria final van realitzar l’última parada de la cursa.
Helio Castroneves, que s’havia incorporat a l’Acura #60 abans del moviment a box, va mantenir el lideratge, seguit del #10 amb Ricky Taylor al volant en segon lloc i els dos Cadillac després dels dos Acura. amb el número 31 davant del número 5.
No obstant això, després que tots els cotxes s’aturessin i el cotxe de seguretat encara es mantingués en pista, tots dos Cadillac, el número 31 i el número 5, es van aturar de nou a box per carregar combustible. Quan el SC va sortir de la pista amb menys de 30 minuts per al final i la cursa va tornar a les condicions de bandera verda, Pipo Derani i Loic Duval es van tocar a la curva 3, i van perdre el contacte amb l’Acura.
A partir d’aquí, Taylor va intentar pressionar Castroneves, però el brasiler es va mostrar impecable a la darrera etapa de la prova de resistència, mantenint-se com a líder de la cursa fins a la meta.
En LMP2, el #81 Oreca de DragonSpeed, amb Colton Herta al volant, va superar el #8 de Tower Motorsport, amb Louis Deletraz als comandaments, per liderar la categoria a la xicane de Le Mans, a falta d’uns 13 minuts per al final. Deletraz es veia obligat a trepitjar la gespa per evitar colpejar el rival. Una maniobra dura d’Herta, però segons els comissaris, dins de la llei.
Deletraz va perdre una altra posició, aquesta vegada davant el #29 del Racing Team Nederland, pilotat per Giedo van der Garde, i va acabar tercer de la categoria.
Entre les LMP3, la Ligier JS P320 #74 de Riley Motorsports va guanyar després d’haver acabat amb més d’un minut i mig d’avantatge sobre la #33 de Sean Creech Motorsport.
En el GTD Pro s’hi va viure una lluita intensa i dura que va portar als dos Porsche (el #2 de KCMG i el #9 de Pfaff Motorsports) a liderar durant diverses hores fins al punt de lluitar para-xocs contra para-xocs, fins que es van acabar tocat a la xicane de Le Mans, uns metres abans de la meta.
El toc entre tots dos, que no va ser penalitzat pels comissaris, podria haver posat en perill els darrers metres de la cursa del líder de la general, Castroneves, que va seguir darrere dels dos Porsche 911 GT3R.
Al final, el #9 amb Mathieu Jaminet al volant, es va endur la victòria a la classe, però Laurens Vanthoor en el #2 va perdre el segon lloc davant Alessandro Pier Guidi que conduïa el Ferrari 488 GT3 de Risi Competizione i que estava a pocs segons darrere de la parella de pilots de Porsche. Una lluita que va embrutar una bonica disputa entre dos pilots de fàbrica de la marca alemanya.
En els GTD, la victòria també va «somriure» a un equip privat amb un Porsche 911GT3R. El Wright Motorsports #16 sempre va ser l’estela dels dos cotxes de la categoria GTD Pro i va ser el més fort de la seva categoria. Va deixar l’Aston Martin Vantage GT3 #44 de Magnus Racing a més de 12 segons per darrere.