FÓRMULA 1: Coneixem a l’Autòdrom Internacional de Miami

El repte que proposa l’Autòdrom Internacional de Miami serà un dels aspectes més intrigants del cap de setmana, tant per als que estan a la pista com per als que seguiran l’esdeveniment.

Com a pista totalment nova que fa poc que s’ha acabat, els equips disposen de dades molt limitades per alimentar els seus simuladors, i a diversos nivells, de manera que mentre els pilots poden fer-se una idea del traçat abans del cap de setmana de cursa, tots els petits matisos i característiques que fan d’una pista una prova més gran s’haurà de descobrir durant els entrenaments de divendres, que serà molt més important del que és habitual.

Una cosa és segura, aquesta pista serà molt ràpida. Després del revolt 1, hi ha una zona ràpida i sinuosa fins al revolt sis que s’allarga fins al revolt vuit, des de la qual comença el que podria ser una semi recta, encara que hi ha alguns petits revolts (9 i 10) fins que s’arriba a una de les els punts d’avançament més probables, al revolt 11.

Puede ser una imagen de mapa

El següent tram és més lent i revirat (la qual cosa significarà que caldrà una correcta configuració, cosa que no hauria de ser una tasca fàcil) abans d’una altra llarga recta i una gran frenada per al revolt 17. Aquesta serà una altra oportunitat d’avançar al final de la volta, ja que la curva 1 és a l’inici, i significa que es tracta d’un circuit urbà que ha de ser propici per a una bona cursa, a més de ser una perspectiva emocionant en una volta de classificació. Té una frenada forta però també zones amb molt temps de peu a baix.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments