FÓRMULA 1: Leclerc aconsegueix el millor temps del dia a Bakú en una lluita sector a sector

Després de marcar el segon millor temps durant els lliures 1, Charles Leclerc ha agafat el control del Gran Premi d’Azerbaidjan per davant dels dos Red Bulls. Ferrari sembla haver arribat a l’equip austríac en el 1r sector.

Com en gairebé tots els Grans Premis des de l’inici de la temporada, la batalla pel primer lloc s’ha disputat entre Red Bull i Ferrari. En aquest partit, ha estat Charles Leclerc qui ha sortit victoriós amb un 1’43″224 per davant dels dos Red Bulls de Sergio Pérez (+0″248) i Max Verstappen (+0″356). Mentre que durant la primera sessió d’entrenaments lliures del Gran Premi de l’Azerbaidjan, l’equip austríac havia marcat el millor temps en el primer sector, els enginyers vermells han corregit la situació i és el monegasc qui lidera per dues centèsimes amb el mexicà. Mentre esperàvem a Carlos Sainz en 4a posició, finalment ha estat l’altre espanyol de la graella, Fernando Alonso qui ha col·locat el seu monoplaça a menys d’un segon de Charles Leclerc.

Lando Norris va ser el primer pilot que va sortir per marcar registres. Amb pneumàtics mitjos, Charles Leclerc ha marcat ràpidament el millor temps, situant-se a un segon dels seus rivals directes pel títol. Les primeres voltes de la Scuderia han demostrat que entre les dues sessions s’havia donat prioritat al 1r sector.

Mentrestant, Sergio Pérez marcava el millor 2n sector i la dinàmica s’invertia. D’altra banda, els problemes de rebots encara estaven molt presents a la llarguíssima recta de Bakú. Max Verstappen, que era un dels últims pilots en abandonar el pit-lane a l’inici de la sessió, s’ha hagut de conformar amb el seu segon intent amb aquests pneumàtics mitjos en 4a posició, a 5 dècimes del seu company i 6 de Charles Leclerc.

A la segona part de la sessió d’entrenaments, tots els equips han deixat els pneumàtics mitjos als garatges per marcar els temps als pneumàtics tous. Fernando Alonso ha estat un dels primers a brillar amb el quart millor temps.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments