Com era d’esperar, faltaran alguns noms per a les 6 Hores de Fuji. Entre programes dobles o un simple desig de no anar a l’altra punta del globus, només hi haurà 36 tripulacions inscrites a l’esdeveniment japonès que es disputarà l’11 de setembre. Tal com va anunciar, Glickenhaus no farà el viatge amb el seu Hypercar igual que ARC Bratislava en LMP2.
Si faltava algun competidor a la categoria Hypercar a les 6 Hores de Fuji, Peugeot hi serà. Si bé la hipòtesi havia passat pel cap als dirigents de barrejar les tripulacions després de les 6 Hores de Monza, finalment seran els mateixos trinomis que es trobaran en els dos vehicles. D’una banda Paul Di Resta, Mikkel Jensen i Jean-Eric Vergne al n°93. De l’altra, Loic Duva, Gustavo Menezes i James Rossiter. El britànic estarà present amb la marca del lleó mentre encara no s’ha revelat el seu calendari complet.
A causa de la 6a prova del DTM, tres pilots no sortiran a Fuji. De fet, a més de Nick Cassidy i René Rast, Nico Mueller també prefereix concentrar-se en la cursa a Spa-Francorchamps. De moment, només s’ha oficialitzat un substitut. Aquest és Davide Rigon en lloc del neozelandès a l’AF Corse. A WRT, Dries Vanthoor sembla ser la solució ideal ja ha pilotat en LMP2 amb WRT aquesta temporada a les 24 Hores de Le Mans. Pel que fa a Vector Sport, la setmana vinent es donarà a conèixer el futur company de Sebastien Bourdais.
A la categoria LMGTE Pro, Richard Lietz torna amb Porsche. Després de perdre’s les 6 Hores de Monza a causa del Covid-19, l’austríac estarà a l’inici de les 6 Hores de Fuji. Aquest retorn té com a conseqüència la substitució de Frédéric Makowiecki després d’haver fet el canvi a Itàlia.