Cyan Racing torna al primer nivell anunciant els seus quatre pilots

Geely Group Motorsport ha publicat una nova generació del Lynk & Co 03 TCR, basat en el renovat Lynk & Co 03 de carretera que es va presentar a finals de l’any passat

El Lynk & Co 03 TCR 2023 ha estat dissenyat i construït per Geely Group Motorsport , amb un nou disseny davanter i posterior adaptat als nous sistemes híbrids que s’implementaran a les TCR el 2024. El nou model segueix les últimes normes de seguretat de la FIA, incloent una nova estructura de xoc i l’estructura antibolcada, així com una trapa d’extracció al sostre.

Els primers cotxes de la nova generació Lynk & Co 03 TCR es lliuraran a Cyan Racing per al seu programa de quatre cotxes del TCR World Tour, es tracta de la tornada de la marca a la competició després de l’afer amb els pneumàtics la temporada passada que va acabar amb l’equip fora de la competició.

«Estem encantats de presentar una nova generació de l’exitós model Lynk & Co 03 TCR. Es tracta d’una curosa evolució del model original, seguint el nou aspecte del Lynk & Co 03 de carretera. Estem encantats de poder oferir-lo als nostres clients durant la temporada 2023 i més enllà», va dir Ron Hartvelt, Director de Customer Sport de Geely Group Motorsport.

El preu del nou cotxe és de 148.000 euros, segons la normativa de limitació de costos de les TCR.

Pilots confirmats

Lynk & Co Cyan Racing ha confirmat que Yann Ehrlacher i Santiago Urrutia completaran la seva alineació de quatre pilots per a la temporada 2023 del TCR World Tour. Ehrlacher, doble vencedor del WTCR, i Urrutia, guanyador de múltiples carreres, uniran les seves forces a les de Thed Björk i Ma Qing Hua.

L’anunci també posa fi a l’etapa de Yvan Muller a l’equip després de quatre anys en què va acabar dues vegades entre els tres primers de la classificació del WTCR.

«Yann i Santiago són sens dubte dos dels millors pilots de turismes del món i esperem continuar la nostra estreta i reeixida cooperació amb ells»

director de l’equip Fredrik Wahlén

«Comptem amb una sòlida alineació per a la primera temporada del TCR World Tour, un requisit previ per al que serà un dels campionats més durs a què ens haguem enfrontat. Estem orgullosos d’embarcar-nos en aquest viatge amb el nou Lynk & Co 03 TCR, que marca el cinquè any del nostre exitós programa Lynk & Co Cyan Racing.»

Ehrlacher afrontarà la nova temporada amb la intenció de seguir aconseguint èxits al WTCR, i el pilot francès es mostra optimista sobre les seves possibilitats.

«Estic molt content de començar el meu cinquè any amb Lynk & Co Cyan Racing, l’equip amb què he estat campió del món dues vegades i amb què he disputat més carreres a la meva vida».

«El TCR World Tour serà intens i desafiador, amb molts competidors i circuits nous, però per això som aquí. Em sento confiat de cara a la temporada i l’objectiu és portar a casa un nou títol mundial».

Urrutia, per la seva banda, intentarà aprofitar una campanya 2022 que el va veure acabar com el pilot Lynk & Co líder a la classificació del WTCR, amb l’uruguaià esperant l’oportunitat de competir a casa a finals d’any.

«És un privilegi i un honor estar de tornada amb Lynk & Co Cyan Racing. Tenim un nou repte aquest any amb un calendari global. Em fa especial il·lusió córrer a Sud-amèrica i al meu país natal, Uruguai».

«Competir al màxim nivell al mundial de turismes sempre és difícil i aquest any hem de rendir al màxim. Crec que el nostre rendiment serà bo i aspirem al màxim».

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments