El pilot provador oficial Andrea Bertolini va fer els primers quilòmetres del nou cotxe amb una decoració de camuflatge inspirada en la bandera italiana, i iniciarà un programa de proves més ampli que culminarà amb l’homologació per a la plataforma GT2 del Grup SRO Motorsports.
L’antic fabricant de GT1 i GT4, Maserati, va anunciar el seu retorn a les carreres de cotxes esportius el mes de juliol passat, a més d’un programa del Campionat del Món de Fórmula E ABB FIA. En aquell moment, la marca italiana va projectar que rodaria per primera vegada amb el GT2 al febrer, amb vista a unir-se a la graella de la Fanatec GT2 European Series més endavant.
Maserati, que forma part del grup automobilístic Stellantis, té previst revelar al públic aquest producte orientat a clients a les 24 Hores de Spa, a finals de juny.
Els primers dies són sempre únics, més encara per a mi que vaig tenir la sort de portar Maserati a l’èxit al Campionat del Món de GT1, on vaig guanyar quatre títols. Ara estem a punt de tornar a la pista amb un altre cotxe meravellós. Hem fet moltes proves i les primeres impressions són positives».
Bertolini
El Maserati MC20 GT2 està desenvolupant-se per a una plataforma dissenyada per a pilots no professionals. Maserati és un dels set fabricants que s’han unit a la SRO GT2 fins ara, juntament amb Porsche, Audi, KTM, Lamborghini, Brabham Automotive i Mercedes-AMG.
«Ens hem centrat a desenvolupar un producte que no només estigui a l’alçada dels seus competidors, sinó que també sigui un cotxe ideal per als nostres gentleman drivers en termes de manejabilitat, confort i prestacions».
Bertolini