El Renault Clio Rally3, homologat

El Renault Clio Rally3 ha finalitzat el procés d’homologació per part de la FIA i ja pot participar en campionats internacionals.

Aquest cotxe, el primer model de competició de tracció integral de la companyia francesa, ha estat desenvolupat en col·laboració entre el departament de competició, Alpine i Alpine F1, i arriba per aportar més emoció a un grup on només existia el Ford Fiesta i permetrà l’expansió de diverses competicions júnior, amb èmfasi al WRC i ERC.

Un cotxe amb potència i velocitat

El model té un motor de quatre cilindres amb 1.330 cc i 260 cavalls de potència a 7.400 rpm. Això converteix el Clio Rally3. La transmissió integral es realitza mitjançant una caixa de canvis seqüencial de 5 velocitats de Sadev i el pes és de 1.210 kg, el mínim que permet la normativa.

Un cotxe per a tot tipus de campionat

El nou Renault ja estarà present en tres ral·lis la setmana vinent. En primer lloc, serà a Terre de Castine amb Quentin Ribaud, Manu Gascou i Bastien Bergounhe. També estarà present en el ral·li Dieppe Normandie amb Thomas Chauffray i finalment a la Targa Florio amb Alessandro Casella.

El Clio Rally3 és un cotxe únic ja que és el primer de tracció integral de la companyia francesa. El seu desenvolupament en col·laboració entre el departament de competició, Alpine i Alpine F1, ha donat lloc a un cotxe amb una potència i velocitat excepcionals. Això permetrà als pilots competir amb grans prestacions en tot tipus de campionats.

Preu i disponibilitat

El preu del Clio Rally3 és d’uns 122.000 euros. El cotxe ja està disponible per a la compra i participació en els campionats nacionals i internacionals.

Podeu escoltar l’entrevista a Josep Ferrer, responsable de competició de la marca francesa, en el següent enllaç: https://youtu.be/XkA4pwcWsEU

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments