Carlos Sainz no va cedir, tot i la pressió dels seus oponents i del seu company, tot i els esdeveniments de la cursa, per aconseguir la seva segona victòria a la Fórmula 1
Partint de la pole position, el madrileny mai va renunciar al control de la cursa durant les 62 voltes
Després d’una bona sortida, el pilot de la Scuderia va estar protegit inicialment pel seu company d’equip Charles Leclerc. La parada en boxes va ser precipitada per la intervenció del Safety Car a la volta 19, provocada per Logan Sargeant que va colpejar la paret exterior del revolt 8, escampant peces per tota la pista. Carlos Sainz va haver de resistir llavors a Lando Norris, George Russell i Lewis Hamilton, que el van atacar al final de la carrera.
Aprofitant un Virtual Safety Car desplegat després de la retirada d’Esteban Ocon, els dos Mercedes van poder-se aturar per posar pneumàtics nous. A l’atac de les últimes vint voltes, els dos cotxes alemanys van pujar directament als tubs d’escapament de Lando Norris, sense poder superar mai el britànic. George Russell, massa a l’atac, va cometre un error a l’última volta mentre era tercer que va aprofitar Lewis Hamilton per pujar a l’últim esglaó del podi.
A Red Bull, malgrat la primera derrota de la temporada, Max Verstappen va aconseguir salvar els mobles acabant en 5a posició, gràcies als seus pneumàtics mitjos del final de cursa. Sergio Pérez era només 8è.
Sensacions agredolces a Alpine de Singapur. Si Pierre Gasly va aconseguir els 8 punts per a la 6a posició, després d’una bona remuntada, el seu company Esteban Ocon ho va perdre tot per un problema amb la seva caixa de canvis.
Liam Lawson que, només corria en al seu tercer Gran Premi, va anotar els seus primers punts a la Fórmula 1 amb un 9è lloc. Aquests són els primers punts per AlphaTauri des del GP de Bèlgica.