Porsche aconsegueix batre a Tesla a Nordschleife

El pilot de desenvolupament de Porsche, Lars Kern, va registrar un temps de 7:07.55 al Nürburgring-Nordschleife al volant d’una nova versió pre-sèrie del Taycan, superant el temps establert pel Tesla Model S Plaid amb Track Pack a la mateixa pista al juny. Malgrat això, el Rimac Nevera encara ostenta el rècord d’un vehicle elèctric de producció.

El temps de Kern amb aquesta nova versió va ser 26 segons més ràpid que la seva última volta amb rècord, en un Taycan Turbo S equipat amb el paquet ‘performance’ el 2022. En aquell moment, Porsche i Tesla estaven en una viva disputa per veure quin dels seus models era el més ràpid a Nordschleife. El cotxe del fabricant nord-americà va marcar un temps de 7:25.231s al circuit alemany.

Ara el Taycan de preproducció és el cotxe elèctric més ràpid de la marca Zuffenhausen.

“Vint-i-sis segons són mitja eternitat en l’automobilisme. El temps de volta de Lars de 7:07.55 minuts a la Nordschleife és sensacional, posant el Taycan a la mateixa lliga que els hipercotxes elèctrics. I el més impressionant és que, durant diverses voltes, Lars va tenir gairebé exactament el mateix temps».

Kevin Giek, responsable de models elèctrics de Porsche

Per motius de seguretat, el cotxe de prova estava equipat amb una gàbia de seguretat i seients de carreres. Porsche va confirmar que les imatges a bord estaran disponibles a mitjans de març i potser més informació sobre el model utilitzat a ‘The Green Hell’.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments