El pilot de desenvolupament de Porsche, Lars Kern, va registrar un temps de 7:07.55 al Nürburgring-Nordschleife al volant d’una nova versió pre-sèrie del Taycan, superant el temps establert pel Tesla Model S Plaid amb Track Pack a la mateixa pista al juny. Malgrat això, el Rimac Nevera encara ostenta el rècord d’un vehicle elèctric de producció.
El temps de Kern amb aquesta nova versió va ser 26 segons més ràpid que la seva última volta amb rècord, en un Taycan Turbo S equipat amb el paquet ‘performance’ el 2022. En aquell moment, Porsche i Tesla estaven en una viva disputa per veure quin dels seus models era el més ràpid a Nordschleife. El cotxe del fabricant nord-americà va marcar un temps de 7:25.231s al circuit alemany.
Ara el Taycan de preproducció és el cotxe elèctric més ràpid de la marca Zuffenhausen.
Per motius de seguretat, el cotxe de prova estava equipat amb una gàbia de seguretat i seients de carreres. Porsche va confirmar que les imatges a bord estaran disponibles a mitjans de març i potser més informació sobre el model utilitzat a ‘The Green Hell’.