Porsche Taycan: Restyling amb més autonomia

Amb el llançament del nou Taycan properament, Porsche promet una major autonomia i una càrrega més eficient. Les proves realitzades entre Los Angeles i San Diego amb unitats de pre-sèrie van demostrar una millora de l’eficiència.

Amb un recorregut de 587 quilòmetres amb una sola càrrega per la via pública, el nou Taycan fa un pas més en eficiència i autonomia. La prova es va dur a terme en condicions d’ús diari. Dotze representants de mitjans internacionals van conduir vehicles durant tres dies per les autopistes 405 i 5, connectant les metròpolis del sud de Califòrnia, Los Angeles i San Diego. Mantenint-se dins dels límits de velocitat legals a les autopistes, l’equip va mantenir uns 120 km/h.

Tots els vehicles de prova estaven equipats amb la bateria més gran, la bateria Performance Plus. Els cotxes es van recarregar a les estacions d’Electrify America a Torrance/Los Angeles, on el Taycan va demostrar una potència de càrrega superior a 300 kW durant diversos minuts i va poder carregar del 10% al 80% en menys de 20 minuts en diverses ocasions. Hi va haver millores clares en el rendiment i els temps de càrrega durant aquestes proves.

«Per a la berlina esportiva Taycan especialment eficient amb la bateria més gran, aquesta prova final va donar com a resultat una autonomia total de 587 quilòmetres»

Kevin Giek, vicepresident de la línia de models.

“Un gran resultat. La prova d’autonomia al sud de Califòrnia va demostrar de manera impressionant l’eficiència del restyling del Taycan. Continuem centrant-nos en la nostra estratègia de «viatge ràpid» per a la mobilitat elèctrica: parades de càrrega més curtes combinades amb autonomies reals elevades gràcies a una conducció eficient».

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments