L’estratègia de Hyundai per al seu tercer cotxe és la principal incertesa en la formació de pilots del Campionat del Món de Ral·lis per 2025, segons el director de l’equip Cyril Abiteboul
Actualment, l’equip compta amb tres i20 N Rally1, amb Thierry Neuville i Ott Tanak com a pilots a temps complet, mentre que el tercer cotxe el comparteixen Esapekka Lappi, Andreas Mikkelsen i Dani Sordo. El contracte de Neuville expira a final de temporada, però s’està negociant per renovar-lo. Tanak té l’opció d’ampliar el seu contracte, cosa que Abiteboul suggereix que és probable que s’executi.
L’objectiu principal és determinar l’estratègia per al tercer cotxe. Enguany, Mikkelsen ha competit principalment en proves d’asfalt, mentre que Sordo i Lappi han compartit altres ral·lis. Lappi és qui més punts ha sumat entre els pilots del tercer cotxe.
Adrien Fourmaux, que està fent una bona temporada al WRC, i el líder del WRC2 Oliver Solberg, que té la intenció de tornar a un cotxe de Rally1, són candidats potencials. Les converses i les avaluacions estan en curs per concretar l’estratègia de l’equip.