El 2024, la competició en el seu format elèctric hauria d’haver arribat a la seva fi, just amb l’estrena de l’Extreme H al 2025 no sent cap novetat amb les pertinents presentacions del nou prototip i anunciant que a partir de l’any vinent el certament serà un campionat seleccionat per a la FIA.
Alejandro Agag, novament és el protagonista amb la creació de l’Extreme H, amb el mateix format estil de ral·licròs, però amb la característica que els prototips que es fan servir seran amb tecnologia d’hidrogen.
L’Extreme E enguany havia de donar fi una era elèctrica que ha donat 4 temporades amb varietat d’equips i pilots trets de diverses disciplines del món del motor. Tot i això, la “Season 4” no ha pogut concloure de la millor manera, ni tan sols s’han pogut disputar les curses restants. El motiu, segons els organitzadors del certamen, la impossibilitat de poder assegurar les proves i la viabilitat d’aquestes els forçava a buscar a correcuita proves substitutòries per tal de donar un campió final.
A l’arribar a final d’any, no s’ha pogut finalitzar la “Season 4” i, per tant, això s’ha fet notar en alguns equips, com RXR, equip de Nico Rosberg, qui en les 4 temporades disputades, ha aconseguit emportar-se el triomf final en dues ocasions, amb Johan Kristoffersson, Molly Taylor i Mikaela Ahlin-Kottulinsky.
Pel que fa a l‘Extreme H, el seu nou vehicle, anomenat Pioneer 25, també construït per l’empresa francesa Spark Racing Technology, va ser presentar a Londres durant l’estiu al mític vaixell insignia de l’Extreme E, el St Helena just al costat del “Tower Bridge”.
Més detalls sobre l’Extreme H aquí: www.extremeh.com