Després d’anys de negociacions, Cadillac debutarà el 2026 a la F1 sense Michael Andretti. La lluita pels dos seients ja ha començat.
Després de més de dos anys de tensions, General Motors i Liberty Media van arribar a un acord per a l’entrada de Cadillac a la F1 el novembre de 2024. Tanmateix, aquesta acceptació va tenir un preu: la desaparició del nom d’Andretti i la sortida de Michael Andretti del projecte. Segons Dan Towriss, responsable de TWG Motorsports, la situació es va tornar política i plena de pressions. Mario Andretti també va revelar que Liberty Media va manifestar obertament la seva oposició a l’entrada de Michael a la F1.
La recerca de pilots per al 2026
Tot i que Cadillac F1 no debutarà fins al 2026, l’equip ja treballa en la seva alineació de pilots. Al Gran Premi d’Austràlia 2025, Graeme Lowdon i Pat Symonds van iniciar les primeres converses amb diversos aspirants.
Valtteri Bottas s’ha posicionat com un dels principals candidats, ja que ha mantingut reunions amb l’equip i s’espera una trobada formal a Detroit. Sergio Pérez, sense futur clar després de Red Bull, també podria ser una opció, mentre que Zhou Guanyu, vinculat a Ferrari (futur proveïdor de motors de Cadillac), encaixaria dins l’estructura.
Colton Herta, malgrat la seva relació amb Andretti, segueix sent un nom en consideració per aportar presència nord-americana. Altres aspirants inclouen Alex Palou, dominant a l’IndyCar, Marcus Ericsson, que ja col·labora amb Cadillac, i Mick Schumacher, encara intentant tornar a la F1.