Àlex Palou tornarà a la resistència el 2026 amb Acura Meyer Shank Racing, reafirmant la seva condició d’estrella polivalent més enllà de l’INDYCAR. El pilot barceloní formarà part de la tripulació del número 93 en tres cites mítiques de l’IMSA WeatherTech SportsCar Championship: el Rolex 24 de Daytona, les 12 Hores de Sebring i el Petit Le Mans.
Després d’una temporada 2025 espectacular —amb el seu quart títol a l’INDYCAR i un paper destacat amb Acura MSR a Sebring—, Palou afronta un nou repte al costat de Renger van der Zande i Nick Yelloly. El trio va demostrar una notable sintonia l’any passat, i l’equip veu en aquesta continuïtat un actiu estratègic.
Mike Shank, copropietari de l’estructura, no va dubtar a elogiar la seva formació de resistència, que també inclou Scott Dixon i l’incombustible AJ Allmendinger al cotxe germà, el número 60. Dixon, sis cops campió de l’INDYCAR i lleial a la casa Acura, tornarà per reforçar els esforços de Blomqvist i Braun en les curses més llargues del calendari. Allmendinger, per la seva banda, viurà la seva setzena participació a Daytona, cinc anys després de la seva última aparició amb l’equip, amb qui va conquerir la prestigiosa cursa el 2012.
Les proves oficials de pretemporada tindran lloc entre el 14 i el 15 de novembre a Daytona International Speedway. Serà la primera ocasió per veure Palou, Allmendinger i la resta de la plantilla compartir pista abans del gran debut del gener. Tot apunta que, amb aquesta alineació, Acura MSR disposarà d’un dels blocs més complets i equilibrats del 2026, amb el català al centre d’un projecte que no renuncia a res.
Una presència que no és nova
Palou ha anat consolidant la seva trajectòria en resistència amb aparicions notables a l’IMSA i al WEC. Amb Meyer Shank Racing i l’Acura ARX‑06 número 93, ha compartit volant amb Renger van der Zande i Nick Yelloly en cites com Sebring, Watkins Glen o Petit Le Mans, mostrant un rendiment de primer nivell. El català ha sabut adaptar-se a la disciplina dominant la gestió de relleus, pneumàtics i trànsit en les llargues hores de competició.
El 2024 va fer el salt al Mundial de Resistència amb el Cadillac V‑Series.R de Chip Ganassi Racing, debutant a les 24 Hores de Le Mans i completant la seva primera aparició a la llegendària prova francesa.


