WRC: La FIA recomana trams més curts i amb poca distància d’enllaç

A principis de mes ja s’havia publicat un document bàsic, però s’han afegit alguns detalls importants. Els canvis més notables es refereixen al format de les proves.

Per exemple, la FIA aconsella que els esdeveniments incloguin «especials més curtes que es repeteixin amb major freqüència, un temps de servei més llarg per a permetre mesures de distanciament social al parc de servei, o, més extrem, organitzar esdeveniments amb un sol lloc en lloc de trams en diversos llocs». »

En aquest document actualitzat, la FIA va encara més lluny, anunciant la possibilitat de reunir-se en llocs tancats, com els hipòdroms: «Els llocs tancats com els hipòdroms, els terrenys privats o les zones militars poden ser la millor oportunitat per a organitzar un esdeveniment de ral·li en un entorn controlat.«

D’altra banda, es recomana un sol parc de servei, mentre que les zones de canvi de pneumàtics (TFZ) i les zones de proveïment de carburant han d’evitar-se. Els conductors han de conduir el seu propi cotxe al parc tancat. Un altre punt important és que els quaderns de notes seran validats electrònicament i els copilots hauran de romandre en el seu vehicle per a limitar les interaccions físiques.

El punt mediàtic «Meet The Crews», organitzat en la nit de cada escenari del WRC i al qual assisteix un gran nombre d’espectadors, serà lògicament totalment revisat per a respectar el distanciament social.

Finalment, la FIA també ha afegit una gran part relativa a la creació i composició de «subgrups», compostos, per exemple, d’una tripulació, els seus mecànics i personal de supervisió. Cada membre d’aquest subgrup serà provat en COVID-19, abans i després de l’esdeveniment.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments